HTML

2007.05.11. 23:53 | boogi | 1 komment

Hát az én életem. Jó is meg rossz is...:(

1. Akiket én szeretek azok nem igazán szeretnek... <--- ezt nagyon jól tudja valaki..:)

2. Ha nekem valaki be tesz akkor az tölem se számítos jobbra...

3. Pestre jártam suliba... 8 évig a Gyl-be....

4. Hát akik igazán ismernek azok nagyon jól tudják, hogy nagyon érzékeny lelkem van... Hamar fel kapom a vizet meg stb...

5. Sokan utálnak a szemem miatt:( azé mert én nem vagyok tökéletes meg se akarnak amiatt ismerni. De attól, hogy nekem van ien szem betegségem én nem értem, hogy mért nem lehet engem is ugyan olyan emberként kezelni.

Ezek a rossz oldalaim:((

A jó oldalaim:)

1. Nagyon szeretem a családomat:)Az anyukámat, növéremet (Barbit) Tomit a Barbi barátja... + a Mamám és a Papám. Papámnak nagyon sokat köszönhetek:)És ezt mindenki vagyis sokan tudják. Ölni tudnék ha valami bajuk esne:)Ök a legeslegfontosabbak nekem:)

2. Nagyon szeretem a barátaimat:):Renyt, Dóryt stb...

3. Imádom a cicákat:))

4. Nagyon szeretek segíteni az embereknek:) Jó lehet néha nem mutatom ugy ki de akkor is így van...:-)

Hát csak annyit, hogy az apukámat nem ismerem... Nem is szeretném meg ismerni:( Ha ennyi vagyok neki, hogy soha fel se keresett. Vagy ha igen én nem tudok róla:(:(

Nagyon rossz érzés ha valakit szeretsz és ö nem viszonozza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagyon nehéz életem van. De nagyon hibás vagyok ebbe én is meg mások is!!!!

Lehet, kicsit hülyének fogok ki nézni de van egy ember aki olyan mint én:)

Gerynek hívják, neki is van szembetegsége ezért értem, hogy olyan mint én.

Öt egy nagyon jó bartnömtől ismerem. Valahogy ugy érzem, hogy ö tudja, hogy most mit érzek igazából.Nem a szem betegsége miatt mondom hanem azé mert öt is csúfolják az emberek a szeme miatt.

Csak azt nem értem, hogy aki nem tökéletes azt mért kell piszkálni??:((:S

EZ ANNYIRA DEDÓS MODSZER NA MIND1 ...

Ha valakire számíthatok az a legjobb barátnöm Dóry...:) de ö sajnos nagyon messze van tölem csak 7végén beszélünk msn-en... Utánna Reny ö is nagyon jó barátom:) Hát ithon nagyon kevés barátom van de akik a barátaimnak láccanak azok is néha csak azt mutatják:( Na mind1 nem megyek ebbe bele:(

SUUUUUUUUUUUUU A MÁSIK ÉLETEM A ZENE ABBA LEHET SÍRNI ÖRÜLNI... DJ SZATMÁRI: Mond ííííííííííííí ez a kedvenc számom... Meg még nagyon sok zene van de ez olyan szám ami... jókor is velem volt meg rossz kor is:)Na ez értelmes volt:DXD

Ennyit a bevezetésről!! Inentől kezdve minden nap írni fogok ide hogy mi történik velem a nagy viágban (Ez valami olyasmi lessz mint egy napló csak az olvashatja el aki szeretné:))

2007. Máj.11.

1.Nap:

Suuu ma nagyon sok minden történt velem. Van egy lány aki nem bir engem és én se nagyon öt. De nagyon rosszul esik nekem, hogy az egész osztályt ellenem fordította..:( Na mind1 a suliról ennyit. Ööö ma d.után hát olyan 6 fele Rékuval és a barátjával Rolandal mentünk le:) El mentünk sétálni meg stb... És amikor Réku meg puszilt vagy megölelt nagyon örültem neki de ö ezt nem tudja. Van egy fiu aki nekem nagyon tetszik de nagyon ugy érzem, hogy ö csak sajnálatból mondja hogy szeret...:( Egy ideje már ezt érzem:(:( Én nem tom méé:( Hogy csak ugy ennyi.Ja meg beszéltem a Dóryval, hogy mi van már vele mert vele is oan régen beszéltem mááá nagyon hiányzik:(Hát meg azé msn-en se beszéltem vele se rendesen mert nagyon szét vagyok esve:(( csak nem tom mé:( ez van... Ja még annyit a d.utáni kocsikázásra meg sétára nagyon arik voltatok velem:) hát Réku a puszi azé arik vagytok:$:) .... köszönöm. Huuuu meg beszélgettem msn-en Geryvel ö nagyon rendes barátoom:)) Hát ennyi!!

2007. Máj. 12

2.Nap:

Hát ez a napom nagyon unalmas volt.Egész nap othon ültem a gép elött meg ienek.De rem, hogy még az este történi fog velem valami:))... Na jó no coment:DXD hát ez van... De viszont Réku hívott le csak nem mentem mert... takarítottam a szobámat vmiennyire. Ma este is lent voltam 9-ig:P nagyon jó volt:)) csináltunk képeket... :)Amik hát is-is ek lettek:p UuUu Renymmel meg azt beszéltem, hogy mikor kéne talizni:$:):p De már most várom azt, hogy mikor tali a csajszikámmal:)))Szeretem öt ö a legjobb barátosném:)Ja meg ma sokat beszélgettünk:p

A bejegyzés trackback címe:

https://boginaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr5574491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gweb 2007.05.12. 00:25:59

Szia Bogi. Én tudom mit érzel, mert én is abba a kategóriába tartozom, amelyikbe te. Teljes mértékben megértelek. Azt tanácsolom neked próbáld magad lekötni valamivel, mint én . Péládul én a rádiózással foglalkozom ahol nagyon sok jó visszajelzést kapok, jó a fele az csak etetett jó de akkor is jónak tűnik és ha valaki dícsér annál nincs kellemesebb érzés. Ne feledd Bogi rám mindig számíthatsz ezt soha ne feledd.
süti beállítások módosítása